Πλαίσιο κειμένου: ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

·	Θα εργαστούμε ομαδικά σε όλα τα στάδια. Αυτό σημαίνει πως θα χωριστούμε ανά δυάδες/τριάδες και θα κάνουμε την αναζήτησή μας. Μόλις τελειώνει κάποιος την εργασία του, μπορεί να βοηθά και τις υπόλοιπες ομάδες, αν έχουν ανάγκη για βοήθεια. Η καθηγήτρια θα βοηθά όποιους χρειάζονται κάτι, αρκεί να προσπαθούν και οι ίδιοι!
·	Αν υπάρχει διαφωνία στην ομάδα, θα πρέπει να συζητάτε ήσυχα και να λύνετε άμεσα τα προβλήματα με αμοιβαίες υποχωρήσεις. Ο στόχος σας είναι να παράγετε καλής ποιότητας έργο με καλή συνεργασία μεταξύ σας! 
·	Οι ομάδες δεν ανταγωνίζονται μεταξύ τους, ο σκοπός είναι κοινός! Γι’ αυτό επιτρέπεται να ζητάτε τη γνώμη και των άλλων ομάδων πάνω σ’ αυτό που κάνετε και να λέτε κι εσείς τη δική σας, αν σας ζητηθεί. 
                                         ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!

ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΔΕΛΦΙΝΟΥΛΙ;
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΡΟΥΜΕ!






                                                                                              
1)	Χρειαζόμαστε μια περιγραφή του και πληροφορίες για την οικογένειά του. Ψάξτε στο Google ή στο Yahoo ή στη Wikipedia και γράψτε δυο παραγράφους.
2)	Μήπως το Δελφινούλι πήγε να βρει τους φίλους του; Μα πώς συνεννοήθηκε μαζί τους; Μήπως πήγε να βρει τους δικούς του; Είναι πολύ δεμένο συναισθηματικά μαζί τους. Ψάξτε για πληροφορίες για την κοινωνική του ζωή και γράψτε άλλες δυο παραγράφους. 
3)	Αναρωτιέμαι μήπως πήγε στους Δελφούς… Γιατί άραγε; Τι σχέση έχουν οι Δελφοί με τ’ όνομά του; Βρείτε σχετικά στοιχεία.
4)	Το Δελφινούλι πίστευε στον Δελφίνιο Απόλλωνα. Βρείτε τον αρχαίο Θεό και ρωτήστε τον μήπως ξέρει. 
5)	Στο Δελφινούλι αρέσουν πολύ οι μύθοι για τους συγγενείς του. Μήπως μπορείτε να βρείτε κάποιους απ’ αυτούς;
6)	Το Δελφινούλι τελευταία έφτιαχνε το γενεαλογικό του δέντρο μέσω του διαδικτύου ( χρησιμοποιούσε το My Heritage Family Tree Builder). Μήπως μπορείτε να βρείτε φωτογραφίες των προγόνων του σε αρχαίους πίνακες, αγγεία και ψηφιδωτά;
7) Ήταν και πολύ φιλότεχνο… Διάβαζε λογοτεχνία, ποίηση, άκουγε μουσική και έβλεπε κινηματογράφο… Όλα είχαν σχέση με δελφίνια! Μήπως μπορείτε να βρείτε τα αγαπημένα του; 
8)  Αρχίζω να ανησυχώ. Το Δελφινούλι μπορεί να κινδυνεύει. Οι θάλασσες δεν είναι όπως παλιά. Βρείτε στοιχεία για το Οικολογικό πρόβλημα και τις απειλές για το είδος των δελφινιών και αναφερθείτε στη WWF σχετικά με αυτά που βρήκατε (σε δυο παραγράφους).                           

                        ΠΡΟΣ WWF
                 
                                 Επειδή κάποιοι δολοφονούν τα δελφίνια  
                                                          ρυπαίνοντας τις θάλασσες και ρίχνοντας
                                                          αφρόδιχτα και δυναμίτες και διαταράσσουν 
                                                      την ισορροπία της φύσης γεμίζοντας τα 
                                                      σώματα των αθώων ζώων με τοξικούς
             ρυπαντές, 

                                                               
                                                              Εμείς οι μαθητές και οι μαθήτριες της Τρίτης
                                                                   Τάξης του Γυμνασίου Ομβριακής ζητάμε από την
                                                         Οικολογική οργάνωση WWF να ξεκινήσει 
                                                                  πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης 
                                                                 στα ελληνικά σχολεία ώστε να προσπαθήσουμε
                                                       όλοι μαζί να βοηθήσουμε τα δελφίνια να 
                επιβιώσουν .